امام جمعه مشگین شهر: جنگ عراق جنگ تروریست با مخالف تروریست نه شیعه و سنی
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

 حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مقام معظم رهبری با خانواده شهدای هفتم تیر ماه به حمایت آمریکا و غرب از تروریست اشاره فرموده و افزودند که جنگ عراق جنگ تروریست با مخالف تروریست و طرفداران استقلال ملت هاست و پرونده آمریکا در این خصوص سیاه تر است.

 

وی گفت: هفتم تیر ماه در جمهوری اسلامی ایران نماد تاریخ ایران اسلامی است و در این حادثه که تروریست ها جنایاتی را متحمل شدند رسماً مورد حمایت آمریکا قرار گرفتند و مدعیان دروغین حقوق بشر خود رسماً حامیان گروه های تروریستی در دنیا بودند و هفتم تیر عرصه رسوایی تمام مدعیان دروغین حقوق بشر بود.

 

وی افزود: از آنجایی که آمریکا خود ناقض حقوق بشر است اما ایران اسلامی را ناقض حقوق بشر در دنیا معرفی می کند، این در حالی است آمریکا در تلاش است تا جنگ عراق را جنگ بین شیعه و سنی جلوه دهد در حالی که جنگ عراق در واقع جنگ تروریست با مخالف تروریست نه شیعه و سنی.

 

وی بهترین راه مقابله با توطعه های دشمنان را مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: ملت ایران با وحدت، هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و بعد از این نیز با هوشیاری و بصیرت تمام توطعه های دشمنان را نقش بر آب و آنان را با شکست مواجه خواهند کرد.

 

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به سالروز مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق کالا و گسترش آن در جامعه آثار مخربی در اقتصاد و اشتغال برای جامعه دارد لذا تمام آحاد جامعه می بایست در این خصوص اگاه باشند و با این پدیده مبارزه کنند و در این خصوص مقام معظم رهبری نیز تمام دستگاه ها را ملزم به مبارزه با این پدیده کرده است.

 

وی خواستار توجه مسئولین و مردم به این پدیده شوم شد چرا که قاچاق کالا موجب از بین رفتن اقتصاد و اشتغال در جامعه می شود و ملت ایران با مصرف کالاهای داخلی موجبات روند اقتصاد و تولید و همچنین اشتغال جوانان را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/

http://www.meshkinrasa.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 16:41 ] [ رضی نیوز ]